donderdag 17 juni 2010

Vintage LO - Love


Ik heb zomaar eens doordeweeks gescrapt! Afgelopen weekend kwam het er namelijk niet van omdat ik hard aan het leren was voor examens die ik gisteren had. Die heb ik beide gehaald dus ben ik daarna lekker aan de scrap gegaan! Ik heb deze keer de challenge gebruikt van Scrappassion Challenge Blog. Een vintage LO geinspireerd door een LO die in het berichtje staat. Ik heb me dus niet laten inspireren door de kleuren zoals je kan zien, maar door de bloemen en de vlinders.



De foto is de vriend van mijn beste vriendin en zijn dochter Linn, ik vindt het zo'n geweldig sprekende foto! Het papier is van Bo Bunny. De bloemen trouwens ook. De grote brads zijn zelf gemaakt met de I-top Brad Maker en aangezet met Paper Glaze. De vlinder heb ik gestempeld, uitgeknipt en bewerkt met Stickles.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!



Trouwens als je toch gaat kijken op de Blog van Scrappassion, ze hebben nog een design team call (denk dat ik ook ga meedoen!) en een leuke Blog Hop!


2 opmerkingen:

Liesbeth zei

Mooi layout! Prachtige kleuren en superlieve foto!
Bedankt voor het meedoen op scrappassion.
groetjes Liesbeth

Desi zei

wowwwwww wat een schitterende lo heb je gemaakt zeg !!!!
groetjes desi