maandag 16 augustus 2010

Candy Time!

Let op, dit bericht blijft bovenaan staan tot 16 augustus. Please scroll down for newer posts.



Heej iedereen! Omdat ik zo blij ben dat ik ben aangenomen bij Scrappassion Challenge Blog dacht ik deze blijheid te delen door een candy weg te geven! Dus ik heb vandaag even geshopt en dit is het resultaat.
  • 12 velletjes 6"x6" van Sassafras Monstrocities
  • 8 velletjes van onbekend merk maar beetje Vintage achtig
  • Diverse stempel afdrukjes
  • Diverse bloemetjes van Prima Marketing
  • Blaadjes
  • En een Maya Road stoffen mini-boekje
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en meedoen! Wat moet je dan doen? In ieder geval je naam invullen bij Mister Linky en volger worden van mijn blog als je dat nog niet bent. Verder deze candy op je eigen blog plaatsen! En een comment is natuurlijk altijd leuk! Succes allemaal met de candy! Ik zal de candy verloten op 16 augustus (de verjaardag van mijn broertjes en papa).

Hi everybody! Because I'm so happy that I made it in the Scrappassion Challenge Blog Creative Team I thought I would share my happiness with you! I bought some stuff for a candy.
  • 12 velletjes 6"x6" van Sassafras Monstrocities
  • 8 velletjes van onbekend merk maar beetje Vintage achtig
  • Diverse stempel afdrukjes
  • Diverse bloemetjes van Prima Marketing
  • Blaadjes
  • En een Maya Road stoffen mini-boekje
I hope you like it and join this candy! What do you have to do, well first of all, put your name in Mister Linky and become a follower if you're not a follower yet. Please put this candy on your blog. And I always like a comment! Good luck with this candy and the winner will be announced on 16th of August (my brother and father's birthday).

37 opmerkingen:

Hildes Scrappeunivers zei

Thanks for giving me the chance to win. Here's my post in the sidebar: http://konkurranseblogg.blogspot.com/

Have a nice summer!

Hugs from Norway!

Annelies zei

Gefeliciteerd met je CT-plaatsje! Ik hoop binnenkort zelf ook eens mee te doen met de challenges, maar tot nu toe heb ik er nog geen tijd voor gehad :( Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Bedankt voor de kans zo'n leuke candy te winnen! Fingers crossed! Groetjes uit Belgiƫ, Annelies

Iane Elena zei

Hi...
thanks for the chance to in this candy.
you are my sidebar,and i follow you.

Larisa zei

Gwendolyn, thanks for nice opportunity to take part in your candy))) I am a follower now. I linked it on sidebar.

Anoniem zei

Hoi Gwendolyn!

Ten eerste proficiat met je CT-plaats!
Je candy bevat ontzettend leuke spulletjes, dus ik wil natuurlijk graag mijn kansje wagen. :)
Ik heb hem al geplaatst in mijn sidebar en ben eveneens volger geworden van je blog.

Groetjes, Myriam

Johanna zei

Gefeliciteerd met je DTschap! Ik hoop dat het je veel inspiratie brengt en ons veel inspiratie geeft!!

Lieve groeten, Johanna

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Hoi Gwendolyn,

Ik vind het super dat je bij het team bent gekomen! Hier is de link naar jouw blog candy op mijn blog:

http://heaven-sentscrapbooking.blogspot.com/2010/07/blog-candy-from-gwendolyn-one-of-new-ct.html

Unknown zei

ooh dat is echt leuk dat je het zo viert! Ik hoef geen candy, maar wilde dus wel even zeggen hoe leuk ik dit vind ;)

Lainy's Little Blog zei

Hi Gwendolyn. Congratulations on being chosen to be on the Scrap Passion Challenge team. I'm visiting your blog for the first time today and have enjoyed looking at your work. I've become a follower so that I can visit you regularly to see your work. Thanks for the chance to win. Hugs, Lainy xx

Marjan zei

Gefeliciteerd met je plek bij scrappassion challenge blog!
Ik ben nog maar een newbie, maar ik hoop kans te maken op je candy. Erg leuke spullen!

Unknown zei

Hoi Gwendolyn,

Ik ga eens kijken of ik bij jou ook geluk heb. Wat een leuke candy zeg!

gr. Renata

Larisa zei

Gwendolyn, thanks for nice candy! I hope I can take part in it?
I linked it on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/

Ukka zei

Fantastic candy! I've put your pic in my sidebar and linked to here. Thanks for the chance of winning.

Patricia zei

Hey Gwendolyn,
Wat leuk zeg. Een ongelooflijk gave candy.
Ik doe zeker mee om een kansje te wagen.
Ik heb hem al geplaatst in mijn sidebar en ben eveneens volger geworden van je blog

Lieve groetjes Patricia

http://kaartenshoppatricia.blogspot.com

Jolanda zei

Gefeliciteerd met je plaats in het CT-team! Je maakt echt hele mooie creaties! Wat leuk dat je een candy weggeeft en ik doe graag mee!

Groetjes Jolanda

Tsky zei

thanks for the chance to in this candy.

mariska zei

Heeej Gwendolyn

Wat een super gave Candy!
Ik ga hem meteen op mn blog zetten!
Want hier wil ik zeker wel een kansje bij wagen!

Liefs mariska

Ashley zei

hele leuke candy en ik doe zekers mee! ik ben je volger en hij staat in mijn sidebar!

Nana Nassar zei

thank you for been so generous...i've linked your super candy on my blog! xoxoxo

martina's kaartjes zei

Volger ben ik nu net geworden. Je hebt toffe ideeƫn ! Veel liefs,
Martina
x

chantal zei

hoi gwendolyn
ik kwam je candy via via tegen
en he even op je blog rond gekeken en je creaties bewonderd het ziet er allemaal erg leuk uti echt super
natuurlijk wil ik ook een gokje wagenop deze leuke candy
mijn naam staat bij mister linky en ik zel je candy in me sitebar zetten
liefs chantal

Maja Rijkers zei

Hey Gwendolyn, wat een leuke manier om je Ct lidmaatschap te vieren. Nog gefeliciteerd hiermee!! Scrapspullen kan ik altijd gebruiken en dit ziet er erg leuk uit dus doe ik graag mee !!! Mijn naam staat bij mister linky, volger was ik al en ik ga je candy op mijn blog zetten.
Groetjes Maja.

Marjolijn zei

Gefeliciteerd met je plekje!
Heb je candy in mijn side bar staan en volger was ik al :-)

Groetjes Marjolijn

Samantha zei

Hoi Gwendolyn, gefeliciteerd met je DT plek!!! Mooie LO's en leuke kaartjes maak je! En leuk dat je je nieuwe DT plek op deze manier viert! Succes !!

Groetjes Samantha
(je candy staat in mijn sidebar)

mariella zei

hi!!!
what a wonderful candy!!!
i'm a new follower!
an i public your candy on the sidebar of my blog, here
http://loscrapdelladomenica.blogspot.com

Š›ŠµŃ zei

Thank you for the chance!

Š›ŠµŃ zei

Thank you for the chance!

Fleurs kaartjes zei

Hallo Gwendolyn,

Wat een mooie spulletjes kunnen we winnen. Ik wil heel graag meedoen. Ik ben volger geworden en heb deze candy op mijn blog gezet.

groetjes, Fleur

ŠŠ»ŠµŠ½ŃƒŃˆŠŗŠ° zei

Thank you for the chance to win!

Tanya zei

Awesome candy Gwendolyn!
Thanks for the chance to win this beauty!!!

Regina zei

Gwendolyn, that's an awesome collection of goodies you're giving away.I have my fingers crossed.
I’m now a follower of your lovely blog and I have added your candy in my sidebar.
Thanks for the chance to join.
Regina

Anita zei

Hallo Gwendolyn,
Wat een prachtige kaarten maak je! Ik heb je blog toegevoegd en ga je zeker volgen. Ik kan nog een heleboel van je leren! :)
Leuk dat je een candy weggeeft. Ik ben pas met mijn blog begonnen. Dus nog helemaal nieuw hierin. Maar het is gelukt. Je staat op mijn blog. haha.
Groetjes, Anita

Esther B. zei

Hallo,

Ik ga op de valreep toch nog meedoen aan jouw candy.

Wat een leuke kaarten maak je zeg, zo ver ben ik nog niet, ben net begonnen.

Gr. Esther
http://esthershoekje.blogspot.com

ŠŠ»ŠµŠ½ŃƒŃˆŠŗŠ° zei

ŠŸŃ€ŠøŠ²ŠµŃ‚! ŠæŠ¾Š·Š“рŠ°Š²Š»ŃŃŽ с Š“Š½ŠµŠ¼ рŠ¾Š¶Š“ŠµŠ½Šøя Š²Š°ŃˆŠøх Š±Ń€Š°Ń‚Š° Šø Š¾Ń‚цŠ°! Š¾Ń‚Š»ŠøчŠ½Š¾Š³Š¾ Š²Š°Š¼ Š“Š½Ń!

Saskia zei

Hoi,

Leuke candy! Ik heb me net aangemeld als volger van je blog.
Als je zin hebt ben je ook van harte welkom op mijn blog:
http://saskias-kaartenblog.blogspot.com/

Groetjes Saskia

Maja Rijkers zei

Hoi Gwendolyn, ik dacht dat ik mijn naam in mister linky had gezet maar ik stond er niet bij ,dus nog maar een keer. ik hoop dat het nu goed is, Groetjes Maja.

terriavidreader (IN-USA) zei

Congrats on the new DT assignment! And thanks for offering us the candy! I've put it on my blog sidebar too.