zondag 25 november 2012

Project Life week 45 t/m 47



Het is weer eventjes stil geweest maar dat kwam omdat ik lekker scrapweekend had met mijn vriendinnetjes en aansluitend met mijn mannen op vakantie ben geweest. Het scrapweekend was heerlijk! Geweldig om mijn vriendinnen een paar dagen te kunnen zien en uiteraard ook weer heerlijk gescrapt. Ik heb veel te laten zien maar dat komt allemaal later! Het weekje weg was ook geweldig. We zijn simpelweg naar CenterParcs geweest maar lekker dat het was. Niet veel bijzonders gedaan, beetje in het zwembad gelegen, verder veel gewandeld en lekker rustig aan gedaan. Soms heb je dat even nodig!

Op dit moment is het heel erg hectisch. Dit komt vooral omdat ik zelf best veel ziek ben. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik toch echt een nieuwe balans moet zoeken. Ik wil en doe teveel. Maar dat gaat helemaal goed komen!

Met Ferron gaat het uitstekend, het is een heel mannetje al weer. Hij is ontzettend beweeglijk en niets is meer veilig. Kruipen, zitten, staan, hij doet het allemaal! Tandjes gaan rustig aan, nog maar twee. En we mogen gewoon niet klagen, het is een heerlijk mannetje!

Ik heb uiteraard van het weekend lekker mijn Project Life bijgewerkt. Dus dat laat ik bij deze zien!






1 opmerking:

Nicky zei

ze zijn weer toppie!! leuk hoor die pyama pics hahahaha