zondag 23 december 2012

Project Life week 51



Pfff wat kan een mens beroerd zijn zeg! Hier leek het wel een ziekenboeg de afgelopen tijd. Ferron flink koorts en verkouden, en Peter en ik beiden grieperig en verkouden. Ik heb nu een paardenmiddel gekregen van de dokter dus hopelijk slaat dat aan en ben ik nu snel van mijn verkoudheid af! Ben het na zes weken toch wel echt beu! Ferron is gelukkig ook weer een paar dagen koortsvrij en weer vrolijk en ondernemend! Gelukkig net voor de kerstdagen!

Hier maar een weekje vrij genomen om bij te komen van de drukte de afgelopen tijd en hopelijk kan ik dan in het nieuwe jaar vrolijk en gezond weer beginnen.

Ik heb natuurlijk weer netjes de pagina van afgelopen week gemaakt. Het boek is bijna klaar!!!! 


2 opmerkingen:

mariska zei

Wat een ellende dat je ziek bent zeg! Ik hoop dat je snel opknapt.
En wat is je scrapprojectje weer mooi zeg.

Liefs mariska

Alexandra zei

Vind het zo ongelooflijk knap dat je een jaar lang elke week zo goed bij gehouden heb. Het ziet er iedere keer ook weer geweldig uit.
Fijne kerst nog.