woensdag 3 juli 2013

Mixed Media Project





Ik blijf maar twijfelen of het bloggen maar kan toch ook nog niet stoppen. Komt tijd komt raad. Ik ben momenteel thuis aan het herstellen van een operatie. De fysieke pijn valt erg mee maar ben ontzettend moe. Ben dus even van de bank afgekomen om dit berichtje te typen en duik zometeen weer lekker onder mijn kleedje op de bank.

Op dit moment scrap ik niet superveel maar heb nog zoveel liggen om te laten zien dus vandaar dat ik echt even wat moet plaatsen. 

Een paar weken geleden was Dora hier voor een weekend en heb ik mijn allereerste Mixed Media Project gedaan, geïnspireerd door Finnabair. Het is een fotolijstje geworden. Tijdens het maken heb ik wat foto's gemaakt zodat je kan zien hoe het proces een beetje gaat. Ik ben er echt heel erg blij mee!











Geen opmerkingen: