zaterdag 29 mei 2010

Creative Scrappers sketcch #105


Zoals beloofd eindelijk weer een LO! En wat voor eentje! Ik ben helemaal verliefd op dit meisje! Mag ik jullie voorstellen aan Linn, de dochter van mijn beste vriendin. Ze is nu 4 maanden oud. En deze foto kon ik echt niet weerstaan.

Ik heb de sketch gebruikt van Creative Scrapper #105. En het papier is uit de Scrapclub kit van April 2010. En wat vinden jullie van de bloemen? Zelf gemaakt, dan ga ik zeker vaker doen want vindt ze erg mooi!


Finally a LO! And I love this one. And i'm in love with this little girl. May I introduce to you, Linn, the daughter of my best friend. She is 4 moths old and I was sold on this picture.

I used skethc #105 from Creative Scrappers. The paper is from the April Kit from Scrapclub. What do you think about the flowers? Made them myself, I'm going to do that more often, I love them!


Enne voor de bijna laatste keer.... BLOG CANDY! Tot 1 juni.

Geen opmerkingen: