zaterdag 29 mei 2010

Find joy everyday




Ik heb vandaag weer een kaartje gemaakt, het werd aan de eind van de middag echt rotweer, perfect om te knutselen dus! En morgen nog zo'n regenachtige dag! Ik wist precies wat ik wilde gaan maken, ik kwam van de week een berichtje tegen op Crissy haar blog. Daar kon je een gratis Digi downloaden, dit in verband met het berichtje van Lisa. Om een lang verhaal kort te maken, Lisa haar zus heeft terminale long kanker en Lisa heeft een oproep gedaan om een kaartje op te sturen naar haar zus om haar een beetje op te vrolijken. Het liefste geen "Beterschap" kaartjes en met een kikker!



Today I made a card! It was rainy in the afternoon, so perfect craft weather and tomorrow will be rainy too! I knew exactly what I wanted to make, this week I read this post at Crissy her blog. You can download a free Digi there, this was specially made for a post from Lisa. Her sister was diagnosed with terminal lon cancer and Lisa asked her blog readers to send a card to make her sister laugh, no get well cards and preferred with a frog.


 Ik heb voor dit kaartje ook een schets gebruikt, die van Create4Fun en het papier is van de april kit van ScrapClub. Nog een paar dagen voor mijn Blog Candy!

I used the sketch from Create4Fun and the paper is from the April kit from ScrapClub. Just a few days to enter my Blog Candy!

1 opmerking:

Anne-Marije zei

Oh wat een gaaf kaartje!
Bedankt voor het meedoen met de challenge van Create4fun.
xxx Anne-Marije