dinsdag 23 november 2010

Time flies


Heej allemaal! Dat is lang geleden zeg! Een maand weg zijn is echt heel erg lang, het weer is anders, onze straat ziet er anders uit, ik mis heel wat op het internet. Kortom ik heb alles toch wel een beetje gemist ondanks dat de vakantie echt een droom was! Ik moet echt af en toe naar de foto's kijken om zeker te weten dat ik het niet heb gedroomd maar echt heb meegemaakt. Alle verhalen en foto's zijn te vinden op http://www.southafrica.webklik.nl/.

Ik kon deze LO nog niet eerder laten zien omdat hij meedeet aan een secret scraplift. De allereerste keer dat ik dat heb gedaan en dat is echt heel erg leuk!



5 opmerkingen:

Hanneke zei

Fijn dat je er weer bent Gwendolyn, en wat een prachtige reis heb je gemaakt, ben benieuwd wat een moois je van al die foto's gaat maken!!! En wat een mooie lo heb je weer gemaakt zeg, Super!

Dora zei

Wat een prachtige lay out, echt een beauty!

CĂ©line zei

Welkom terug van jullie geweldige reis!!!
Heel erg mooie layout heb je gemaakt!

Maja Rijkers zei

Fijn dat je er weer bent! Super leuke LO heb je gemaakt!!! De "bloemen" zijn geweldig! Mooie foto ook. Ben jij dat????? Ik ben benieuwd wat je gaat maken met al je Afrika foto's....

Unknown zei

ik heb je al die tijd gevolgd middels je reisblog, en stiekum meegenoten! Dit heb jij maar mooi in de pocket ;) nu nog een mooie herinnering maken in de vorm van een album!