zondag 14 augustus 2011

40-weeks diary


Hallo allemaal! Hier ben ik dan eindelijk weer eens! Jeetje wat heb ik het druk zeg. Met de verbouwing maar ook allerlei anders afspraken en dingen. Wel allemaal leuk hoor! Enne ik heb nog groot nieuws, tenminste als je het nog niet weet, ik ben nu 14 weken zwanger. Dus als alles goed gaat verwachten wij onze kleine 10 februari volgend jaar! Ik het kader daarvan wilde ik graag een boekje maken om van alles en nog wat in bij te houden. En hierbij het resultaat!


Hi everybody! Here I am eventually.Wow I'm so busy at the moment, with the reconstruction of our kitchen but also with a lot of other fun stuff! And I wanted to tell you some news, I'm 14 pregnant now. So we are expecting our little one 10 februari next year! Therefore I wanted to make a kind of diary to put pictures and stories in. And this is the result! 





9 opmerkingen:

Mariska W. zei

Ziet er super uit Gwendolyn ! Nu lekker gaan vullen.. en voor je het weet is de kleine er al !

Andrea zei

Ziet er super mooi uit. leuke kleurtjes allemaal en een mooi boekje. En idd de tijd zal vliegen.

Groetjes Andrea :)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig boekje heb je gemaakt, voor je het weet is het februari, geniet lekker van je zwangerschap.

groetjes jolande

Ylona zei

Mooi boekje en wat een dierbare herinnering zal je straks hebben

Annemieke zei

woow, dat ziet er super uit!!!
Groetjes, Annemieke

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

GEFELICITEERD !!!! Ik had geen idee dat je zwanger was; wat geweldig voor jullie! Enne ... met zo'n boekje leg je deze periode wel heel mooi vast! x

Jackie zei

Van harte gefeliciteerd...

Ik vind je boekje geweldig..
echt ik had gewild dat ik in die periode al scrapte...

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtig album en geniet maar van je zwangerschap!!!

Dora zei

Meid het is een pracht album nu al erg mooi en straks een boekje wat zeer waardevol zal zijn, je zal het koesteren, een mooi idee!