vrijdag 9 maart 2012

Swapkaartjes voor Marga


Ik kan eindelijk deze twee tags laten zien! Ik ben bezig geweest met de 12 Tags of 2012 van Tim Holtz. Ik heb lang niet alle producten die hij gebruikt, maar laat me gewoon inspireren door wat hij doet! De gelukkige ontvangen van deze tags is Marga, ze was mijn swapmaatje op een forum. Ze was er geloof ik wel blij mee. Degene met de sterren is degene van Maart, hier kun je de stap voor stap uitleg van Tim Holtz lezen. En de rode tag is die van Februari en de stap voor stap uitleg staat hier.




En omdat ik het weer niet kan laten wat foto´s van mijn mannen! Ferron tilde gisteren voor het eerst zijn hoofdje op!



7 opmerkingen:

blogvanco zei

Wat een gave tags, ik vind die sterren zo mooi !!

En wat een leuke foto's van je mannetje(s) !

Anoniem zei

Wat leuk die tag met de sterren, heb de link gelezen en opgeslagen !
En je mannetjes staan staan er goed op :)

Tineke zei

Wat een mooie tags zijn dat geworden.
En wat een stoere mannen heb je.

Fia zei

Mooi tags Gwen!!!
Wat groeit Ferron al zeg...lief hoor en je man kan zijn ogen niet van hem afhouden....leuk is dat!!!

groetjes Fia

Winnie zei

Love your tag! I love the mosaic stars! Love your Feb tag too... (Adorable baby!!!)

Marjan zei

Ik vind het erg leuk zoals jij de technieken meeneemt maar er je eigen ding van maakt! En wat een schatje... zowel je kindje als de foto met je man ;)

Groetjes, Marjan

Dora zei

Wat een mooie tags, en schitterende foto's!