zondag 15 juli 2012

Project Life week 28


Zijn jullie dit weer al beu???? Ik wel! Ik wil zomer! Lekker na het werk BBQ-en of nog even naar het strand of het Veerse meer. Nou ja ik heb nog hoop, augustus wordt vast prachtig! Het is wel knutsel weer! Dus vanmorgen mijn Project Life weer bijgewerkt. Ik merk trouwens wel dat het aantal foto's minder wordt, moet dus maar eens op zoek naar fotoinspiratie. Een beetje outside-the-box denken. Want het is nu wel heel veel Ferron, hihi. Ook leuk! 

Hopelijk blijft het droog vanmiddag, dan wil ik lekker even een rondje over de kermis doen! Fijne zondag allemaal!




4 opmerkingen:

Tamara zei

Super mooi pagina's Gwendolyn!! Heel leuk gedaan. En ja, ik wil ook wel zomer, hoewel mijn knutselgegalte met dit weer wel hoger ligt ;) xx Tamara

Marga zei

Leuk joh. Wat groeit Ferron hard hè. Ik hou wel van dit weer hoor, het zou alleen wel mogen stoppen met regenen, maar qua temperatuur vind ik het heerlijk zo.

Johanna zei

Die regen is inderdaad niks...maar zo kom je in de zomer wel aan scrappen toe!
Leuke project life maak je, knap hoor dat je dat zo goed bijhoudt!
Groetjes, Johanna

Tamara zei

nee de regen is echt verschrikkelijk.. had afgelopen maandag het egvoel dat ik op terscheling zat.. was ik verleden jaar toen met de storm...

leuke week weer!! misschien photoaday van fatmumslim een idee?? ik doe dat met instagram en zo heb ik als ik wat tekort kom toch wat extra foto's erbij... xx Tamara