zondag 1 juli 2012

Project Life week 26


Ik had het nooit gedacht maar ik hou het gewoon vol! We zijn nu halverwege het jaar en ik ben helemaal bij met Project Life. Ben stiekem wel een beetje trots! Wat ben ik verschrikkelijk blij dat ik gestart ben met dit project! Heerlijk! Mijn eerste album zit ook bijna vol dus heb vandaag ook een tweede album gescrapt!

Hier gaat alles goed. Iedereen weer fit gelukkig, eerst ik keelonsteking en de week erna mijn vriend. Gelukkig is het Ferron bespaard gebleven! Alles gaat gewoon zijn gangetje, lekker werken en in onze vrije tijd leuke dingen doen! Ow en Ferron rolt om van zijn buik naar zijn rug! Stoere vent is het!





3 opmerkingen:

Mariska W. zei

Super weer ! Knap dat je bij bent...ik loop heftig achter..maar stoort me niet.

Nadine zei

Super leuk weer en wat een mooi nieuw boek!

Marjan zei

Gaaf hoor, knap dat jet het zo goed bijhoudt en wat een heerlijke herinneringen.