dinsdag 23 maart 2010

Dancing Rosie - So fun!


En nog een kaartje met een Digi van Karen's Doodles! Ik ben echt zo'n fan! En het allerleukste is dat ik ook nog eens de 2e prijswinnaar ben van de 2e challenge! Ik mag 2 Digi's uitzoeken (ik heb wat vandaag met het getal 2 geloof ik, hihi). Maar goed ik ben dus helemaal blij en heb twee schattige Digi's uitgezocht met pasen als thema. Ik hoop dat ik ze snel heb want ben morgen vrij en ben wel in de stemming om met paaspapier in de weer te gaan!

Even terug naar dit kaartje. Ik heb Dancing Rosie gebruikt, een heerlijk simpel plaatje waarin je niet veel stiften hoeft te gebruiken, dus ik heb lekker uitgepakt met het papier. Ik heb dit al vaker gebruikt, het is van October Afternoon en heet Farm Fresh. De button is van American Crafts. En ik heb de schets gebruikt van Create4Fun.

Enne allemaal super bedankt voor de vele berichtjes die ik de laatste dagen heb mogen ontvangen! Echt geweldig!

3 opmerkingen:

nicolet zei

Dat ziet er weer prachtig uit Gwendolyn!!
Groetjes Nicolet

Francis zei

Wauwww, Gwendolyn, hij is super! En echt heel mooi ingekleurd!!

Groetjes,
Francis

Marley zei

Gwnedolyn ik vind hem GEWELDIG!! wat super mooi gedaan, ingekleurd en prachtig papier heb je gebruikt!! Complimenten.. xxMarley