maandag 29 maart 2010

With Love


En op de valreep ook nog even mijn inzending voor de 3e challenge van de Nederlandse Karen's Doodles Challenge blog. Ik was vorige week de gelukkige 2e prijswinnaar! Superblij natuurlijk! Ook deze week vondt ik de challenge helemaal geweldig. Een voorjaars of een paaskaart. Aangezien daar een hoop geweldige Digi's voor zijn was het weer lastig kiezen. Maar dit kuikentje was onweerstaanbaar!

Ik heb het papier gebruikt dat ik gewonnen heb met de Blog Candy van Boots Blogspot. Echt superleuk papier! Daarmee kan hij ook gelijk meedoen met de challenge van BasicGray, Tutti Frutti!


Nog even de binnenkant, ik had aan de buitenkant geen plek meer voor tekst, maar dit kan volgens mij ook prima.


En de gebruikte kleurtjes


Nu ga ik snel naar bed want ik heb morgen een examen en ben best een beetje zenuwachtig. Goed slapen dus!

3 opmerkingen:

Jolara zei

heel erg leuk ! GR JOyce

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Geweldige paaskaart.

Groetjes Jolande.

Jo Nevill zei

Oh wow, your card is just gorgeous and I love those BG papers with that cutie image.

Thanks for letting me know about your creation with your goodies. Hope you enjoy the rest of them as much.

Hugs,

Jo xxx