zondag 7 maart 2010

My Mind's Eye - Love me do


Nou het was weer een behoorlijk druk weekend. Van knutselen kwam er dus helaas niet zoveel. De LO die ik jullie wil laten zien heb ik vorig weekend al gemaakt maar ik was er nog niet aan toegekomen om hem te laten zien. Hij is gemaakt met het My Mind's Eye - Love me do lijn die ik gekocht heb bij Scrap-Club. Het is een valentijnslijn, maar door de kleuren vindt ik het helemaal niet perse valentijnsachtig. Ik heb voor deze LO sketch #93 van Creative Scrappers.


Vrijdag hoorde ik dat een vriendin van me was opgenomen in het ziekenhuis vanwege een heftige allergische reactie op antibiotica. Zaterdag ging ik even bij haar op bezoek en wilde haar natuurlijk wat opvrolijken en heb een kaartje gemaakt die ik aan een paar zakken snoep heb gehangen. Ook hier heb ik weer het papier van My Mind's Eye gebruikt. Ik herrinnerde me dat ik een challenge had gelezen bij Dutch Dare Card Challenge die "Open the gate" heette, dus ik dacht die ga ik gebruiken. Aan de binnenkant van de kaart heb ik een gedichtje geplaats.




En toen had ik nog steeds papier over en ik was de kleurtjes nog niet beu dus ik heb nog een kaartje daarmee gemaakt. Deze keer de challenge van Create4Fun challenge blog. Een hele leuke sketch! En dit is het resultaat. De DigiStamp is van Karen's Doodles. Schattig he?




Dit is het weer voor het weekend. Ik ben woensdag gelukkig weer een dagje vrij dus ik hoop dan nog wat te kunnen scrappen. Heb nog zoveel leuke foto's die ik wil verwerken. Bedankt weer voor het kijken allemaak en als je een berichtje wilt achterlaten zou ik dat erg leuk vinden!

2 opmerkingen:

Mu42800 zei

it's a very nice card
bizz Mu

Bernadet zei

Ik vind 'm Schitterend.
Waanzinnig mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Bedankt dat je meedoet met de Create4fun Challege van deze week