donderdag 3 februari 2011

Scrapheap Challenge


En nog een kaartje! Deze is gemaakt met een challenge op het Scrapheap forum. De opdracht was een miniboekje met deze vorm. Maar goed ik heb dus niet zoveel met miniboekjes dus ik heb er een kaart van gemaakt. Ook weer met de geweldige Digi van Mo's Digital Pencil. Ik vind dit echt een leuke kaart en ga dit zeker vaker doen! En de tekst is van Create with TLC.


And another card! This ons is made with a challenge on the Scrapheap Forum. You had to make a mini-book with this shape. But I don't like mini-books that much so I made a card with this shape and I loved it! Going to make such a card more often! Oh and I used this amazing Digi from Mo's Digital Pencil and a sentiment from Create with TLC.

4 opmerkingen:

Dora zei

Ik vind m zo enorm leuk geworden!

Maja Rijkers zei

Hij is heel leuk geworden, mooie stempel, zo vrolijk met al die bloemen. Ik zie nu pas dat je een touw hebt gebruikt om het boekje dicht te knopen. Leuk!!

Hanneke zei

Leuk idee om er een kaart van te maken!! en hij is super!!

Hinke zei

Gwendolyn, super bedankt voor deze mooie verjaardagskaart. Hij staat te pronken op de kast. Zelfs mijn jongens zijn er helemaal weg van!

Groetjes
Hinke