zondag 8 mei 2011

Labelkaartje voor mijn collega




Dit was toch wel een projectje hoor. Ik had laatst van mijn lieve vriendin Nicky een prachtige Labelkaart gekregen. Ik vond het idee geweldig. Toen mijn collega vorige week vader werd en ik een kaart wilde maken om namens de afdeling te geven wist ik dat zo'n labelkaart ideaal zou zijn. Zo kon elke collega op een label zijn eigen boodschap schrijven. Hier het resultaat (de Digi is trouwens van Mo's Digital Pencil).



This was a project! I had received a labelcard from my dear friend Nicky. And I loved the idea. When my colleague became a father last week and I wanted to make a card to send from our department I knew I had to make a labelcard. Everybody could write their own message on a label. And this is the result (the Digi is from Mo's Digital Pencil).




9 opmerkingen:

Petronella zei

Wauw, wat een super kaartje. Leuk zeg al die labels. xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een werk, maar het resultaat is helemaal super, prachtig.

groetjes jolande

Kimmie zei

Helemaal geweldig!Inderdaad een heel leuk idee en super gemaakt!

XXX Kim

Marjan zei

Dit is ook al zo'n mooie creatie!

Groetjes, Marjan

Annemieke zei

Wat gaaf zeg!! echt een onwijs mooie uitgebreide kaart!!
Groetjes, Annemieke

erna zei

Wat een leuk idee en wat een mooie uitwerking

Gr Erna

CĂ©line zei

Je uitwerking is top! En je plaatje is weer prachtig gekleurd!
Zo'n kaart is inderdaad heel leuk om voor zo'n gelegenheid te gebruiken!
xxx

Ilonka zei

wat leuk bedacht! echt leuk dat iedereen wat op een label kon zetten! toppie weer Gwen! xxx

Tessa Tegendraads zei

Wat een leuk kaartje, super!
de kleurtjes zijn ook zo leuk gekozen.

xx Tessa