zondag 12 juni 2011

Relax & Play



En dat is precies wat ik vandaag gedaan heb! Heerlijk ontspannen en heerlijk geknutseld. Ik had een nieuw stempelsetje gekocht en daar heb ik een aantal kaarten mee gemaakt. Ik vind ze erg leuk geworden, heel anders dan dat ik normaal doe, maar toch heel leuk. Ik zal ze later deze week laten zien! Eerst wil ik jullie weer eens een LO laten zien. Deze keer heb ik me laten inspireren door een tweetal challenges, allereerst door een schets van Scrapdelight en ten tweede door de challenge van de Scrapheap, zomaar een dag. Dus ik heb over een dag in het weekend gescrapt, ik probeer toch altijd in het weekend met mijn hondje naar het bos of het strand te gaan, zodat ik lekker kan ontspannen en mijn hondje lekker kan spelen. De ideale combinatie!


And that is what I did today! I relaxed and scrapped a lot! I bought a new stamp set this week and made some cards with it. Totally not my style but I really like them! I will show them later this week. But first I wanted to share this LO with you. I got inspired by a sketch from Scrapdelight and the challenge from the Scrapheap, Scrap a day of you life. I scrapped about a typical weekend day, walking with my dog on the beach of in the forrest, so I can relax and my dog can play! Could it be any better?

1 opmerking:

Maja Rijkers zei

Mooi geworden Gwendolyn, leuke foto en die bloemen blijven leuk! Enne...... je nieuwe scrapkamer is super! Wow!!!