woensdag 20 juni 2012

Project Life week 24




Heej allemaal! Jammergenoeg gaat het hier eventjes wat minder. Zat vorige week al bij de dokter voor een peesonsteking in mijn schouder, diclofenac hiervoor gekregen. En van het weekend ineens superveel keelpijn, maandag toch gaan werken, maar had harstikke koorts. Naar de dokter geweest en ja hoor, keelontsteking. Nu dus ook aan de antibiotica en uitrusten. Van het weekend gelukkig wel de tijd gehad om mijn Project Life bij te werken. Kon het alleen nog niet showen omdat er nog 1 foto uitgeprint moest worden en mijn printer was kapot gegaan van het weekend. Vandaag kwam de nieuwe binnen dus kon ik het afmaken. Van het weekend ook een viertal kaartjes gemaakt, lekker in de weer geweest met distress inkt. Ik zit tegenwoordig ook op Pinterest en jeetje wat een inspiratie is daar te vinden. Voor dit kaartje heb ik als inspiratie een video van Kristana Werner gebruikt, klik op de link om hem te bekijken!




Ow en het was natuurlijk afgelopen zondag vaderdag. En ik kon het niet laten! De week ervoor heb ik samen met Ferron geknutseld!



1 opmerking:

Dora zei

Geweldige pagina's voor het boek, en die kaartjes zijn ook al zo mooi!
Die foto van Ferron vind ik zooo gaafffff!!!