zondag 24 juni 2012

Project Life week 25 en een paar kaartjes!


 


En daar ben ik weer! Gelukkig weer een beetje hersteld van mijn keelontsteking. Wel heel bewust lekker binnen gebleven dit weekend en rustig aan gedaan. En ja hoe ontspan ik het beste? Inderdaad door lekker te scrappen. Dus dat heb ik van het weekend naar hartenlust gedaan. Ik kan nog niet alles laten zien want er zit ook een fotoswap bij en Michelle heeft hem nog niet ontvangen! Dus dat komt later van de week. Voor nu kan ik in ieder geval mijn Project Life laten zien. En een zestal kaartjes die ik gemaakt heb, ik heb me laten inspireren door Tamara Laan, haar stijl spreekt me ontzettend aan maar had nog nooit zoiets gedaan. Moet zeggen dat het me wel bevalt!

En nu ik toch bezig ben zou ik graag de aandacht willen vestigen op een supergoed initiatief. Namelijk Post voor Kanjers. Hier kan je je aanmelden om 1 keer in de maand, 1 keer in de twee weken of  1 keer in de week een kaart te sturen naar een Kanjer. Deze kanjers hebben allemaal een ernstige ziekte, bijvoorbeeld kanker, stofwisseling ziektes, spierziektes enzovoort. De bedoeling is om een glimlach op het gezicht van deze kinderen te toveren. Het is niet alleen erg leuk om post te krijgen, het is ook een enorme steun voor het kind en de familie. Wil je meer weten over dit geweldig initiatief kijk dan op www.postvoorkanjers.nl




3 opmerkingen:

Tamara zei

Hey Gwendolyn
wat leuk dat je geïnspireerd ben door kaartjes van mij, ik vind het een hele eer :)
Ik vind je kaartjes erg mooi geworden :)
xx Tamara

Nadine zei

Je kaartjes zijn gweldig en wat een mooi initiatief. Ga ik ook zeker eens kijken hoe of wat. Wat heb je mooi gekleurd en ook je pl ziet er weer compleet uit!

Anoniem zei

Wow!!! Gaaf je PL!
Wat een super kaartjes ook :)

xoxo
Marjolein