donderdag 1 april 2010

Maart Challenge Scrappassion Challenge Blog - Guest Designer


Omdat ik tweedes ben geworden bij de challenge van Februrari van Scrappassion Challenge Blog mag ik in maart guest designer zijn. Echt een geweldige eer! En de challenge is ook nog eens geweldig. De opdracht is als volgt: "Maak een layout met een basisschool foto of desnoods van de middelbare school in het begin en gebruik de advertentie als inspiratie..laat je inspireren door ballen, letters, kleuren...hoe jij hem interpreteert!"



Ik heb echt zo'n lol gehad met deze challenge! Het begon al met het opzoeken van een foto. Dit is dus een klassenfoto van de klas 1987/1988 van OBS het Veer. En ik sta er natuurlijk op. Ik heb me allereerst laten inspireren door de vierkantjes, vervolgens door de primaire kleuren (de regenboog vierkantjes) en als laatste door de titel, Welcome to my classroom, maar dan een beetje Nederlands gemaakt.



Ik heb de volgende materialen gebruitk, papier van October Afternoon Farm Fresh en American Crafts Blue Skies. Van American Crafts heb ik ook thickers gebruikt (Daydream), Flair Adhevise Badges en Remarks Dimension Stickers. Verder is het huisje van Buzz&Bloom, Avenue Chipboard Shapes. En de wolken zijn van MLS sky's the limit overlay. Dit alles komt uit de januari kit van ScrapClub.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en misschien een berichtje achterlaten. Bedankt weer!

1 opmerking:

Jolara zei

prachtige lo is het geworden !
Ik heb iets voor je op mijn blog.
GR joyce