woensdag 13 oktober 2010

Butterfly



Hoi Allemaal,

Erg druk hier! Cursussen, examens, werken en voorbereiden op vakantie. Van het weekend heb ik lekker veel geknutseld en deze heb ik zondagavond nog gemaakt. Het was alleen donker dus had vanmorgen pas de kans om een foto te maken. Hij is gebaseerd op een schets van Sketchy Thursdays.

Ik heb deze keer wat technieken gebruikt die ik normaal niet gebruik maar was erg leuk om te doen. Ik heb het craft cardstock bewerkt met perfect pearls in water. Soort van verfspatten erop gemaakt en verder met bubbeltjes folie met witte verf met ook weer perfect pearls erdoor heen de rand bewerkt, En als laatste nog witte glimmermist gespoten. Dus het is een glitterige LO geworden! Ow en het prachtige papier is van Prima Marketing, "Fairy Flora Collection".


I'm having a busy time here, a course, an exam, some preperations for the vacation. This weekend I scrapped a lot. This one I made sunday evening so it was too dark to take a picture. So I made the picture this morning. The LO is based on a sketch from Sketchy Thursday.

This time I used some techniques I normally don't use. I used perfect pearls with water to make the background (splashed it on the cardstock). I made the border with "bubbeltjesfolie" with white paint mixed woth perfect pearls. And I sprayed it with glimmer mist. So it is a shiny LO! The beautiful paper is from Prima Marketing, "Fairy Flora Collection".

9 opmerkingen:

Hanneke zei

Druk, drul, drul ik weet er alles van!! Maar nog even en je gaat lekker op vakantie!!!:):):):):) Wat een prachtige lo Gwendolyn!!!!

Hanneke zei

Ik bedoel natuurlijk, druK, druK, druK!!!!!

Dora zei

Die lo is schitterend, wat een pracht kleuren!

Faye zei

This is just so pretty, love the colours on the letters, it works so well with the gorgeous pics. Great stuff. xx

Anoniem zei

Super gave foto's en Layout Gwendolyn!Wat een mooie technieken heb je gebruikt voor de achtergrond!Echt heel mooi!Die verf spetters vind ik ook erg mooi!
Hele leuke uitwerking van de schets! Heel erg bedankt voor het meedoen met Sketchy Thursdays!
En ik lees je naam justmegwenny, dan heb ik je al eerder "ontmoet" bij ScrapClub, ik herken je naam van de gallery daar,ik ben daar zelf niet meer actief trouwens, jij nog wel?

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, dat ziet er heel mooi uit, mooie foto's heb je erbij.

groetjes jolande

Julie Tucker-Wolek zei

This is awesome! LOVEEEEEEEEEEE the photos and loving the alphas!! Thanks soooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):):):):):)

Maja Rijkers zei

Leuke sketch hè, jouw Lo is ook erg mooi geworden. lekker kleurig!!! vooral de spetters vind ik super!!!

Maudy zei

Heel erg mooi geworden. Al die mooie kleuren, wordt er gewoon vrolijk van