vrijdag 15 oktober 2010

Scappassion



Heej allemaal! Ik heb het gevoel dat ik al vakantie heb! Ik heb vandaag een examen gehaald waar ik erg tegenop zag. Dit weekend ga ik een weekendje weg met mijn beste vriendin, we gaan naar Bergen aan Zee, zaterdagmiddag winkelen, 's avonds tapasbuffet en een salsaworkshop. De volgende dag een boswandeling met een boswachter en daarna een high tea. Daarna zit de fun er weer op en gaan we weer terug naar huis. Daarna nog drie daagjes werken en dan gaan we al weer weg. Dat stelt dus helemaal niets meer voor! Vandaar dat ik lekker vrolijk ben!


Ik heb vanmiddag nog deze LO gemaakt met een geweldige foto gemaakt tijdens het etentje in het Scrappassion weekend. Ik heb gebruik gemaakt van een schets van Capture These Sketches.


Sorry no English translation today, I'm tired, have to pack my bags for a weekend away, so I don't have much time. But there is a translation button on the right upper side!

5 opmerkingen:

Dora zei

Ik vind m helemaal leuk!
de foto...het plezier straalt er van af, en heel mooi met al de bloemen!

Maudy zei

Ik vind hem echt super. Ook het skeletblad erbij vind ik geweldig.

Judith Veldhuizen zei

Heel veel plezier met je vakantie!!!! ik vind je layout prachtig gemaakt! ziet er lekker vrolijk uit!

groetjes, judith
http://artdogz.blogspot.com

Unknown zei

je bent lekker op dreef nog zo voor je op vakantie gaat! Ik vind je layout helemaal geweldig!!

Hanneke zei

Jee wat een leuk!! Je bent goed bezig (kan ik nog een voorbeeld aan nemen)