woensdag 6 oktober 2010

Heartfelt Wishes



Allereerst goed nieuws! Ik heb net een examen voor mijn werk gehaald! Ben echt heel erg opgelucht omdat ik deze echt lastig vondt. En dan gaan we zometteen naar een concert van Carlos Santana in Antwerpen en daarvoor lekker uit eten, superveel zin in!

Gisteren druk bezig geweest met kaartjes, kan er helaas nog maar 1 laten zien omdat de andere nog aan moeten komen bij degene voor wie ze gemaakt zijn. Over dit kaartje ben ik zelf niet echt tevreden maar dat komt denk ik door de verschrikkelijk zoete kleurtjes, ik hou er niet van. ik heb de schets van Sketch Saturday gebruikt!



First of all, good news! I just had an exam for my work and I made it! I'm so happy, because it was really hard. And within a few hours we will go to Antwerp, first for dinner and then a concert from Carlos Santana. So looking forward to this!

Yesterday I made some cards! But I can only show one, the other ones I still have to send them out. I don't really like this card, I think it are the colours, too sweet. Not my thing. I used the sketch from Sketch Saturday.

Ow and before I forget, some more good news. Scrappassion is starting an International Challenge blog and we are looking for International Designers to join our desgin team (not Netherlands and Belgium). Do you want to know more, check this out: http://scrappassionchallengeinternational.blogspot.com/

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het wel een prachtig kaartje. Maar ja, ik hou ook wel van zoete kleurtjes. :) Je hebt het stempelafdrukje mooi ingekleurd.

Een dikke proficiat met het behalen van je examen en nog veel plezier vanavond!

-xxx- Myriam

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd zeg :)
En je kaartje is heel leuk

*Kus Patries*

Hanneke zei

Ik vind hem eigenlijk wel leuk hoor Gwendolyn!! Enne van harte met het behalen van je examen!!! Veel plezier vanavond!!!

Sandra zei

Beautiful card...such a cute image and a great take on the sketch...thanks for joining us this week Sketch Saturday.

Take care
San x

Dora zei

Gister weer een storing bij blogger..,kijken of het nu lukt.
Een erg lieve kaart, en van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma!

debby4000 zei

Oh this is so cute, wonderful card.
luv
Debby