zondag 3 oktober 2010

Film by the sea en een kaartje!



Vanavond mijn allereerste Online Crop gehad! Wat gezellig zeg! En ook nog eens productief. Een LO in nog geen anderhalf uur! Normaal gesproken heb ik wat later op de avond erg weinig inspiratie maar nu ging het best wel. Niet dat ik supertevreden ben over de LO, maar ja goed je kan niet alles hebben. Ik vind zelf het rood iets te overheersend..... Ow en de LO is naar aanleiding van een schets! Enne ik heb zelfs nog een kaartje gemaakt naar aanleiding van een schets!



Tonight I had my first Online Crop! Loved it! And productive as well! A LO in less then 1 and 1/2 hour! Normally I don't have any mojo in the evening, but it went pretty well. The LO did not really turned out the way I wanted it too, but you 'can't have it all! I think the red is too present... And by the way the LO is based on a sketch! And I even made a card with a sketch!



8 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Mooie lo zeg en dat in 1,5 uur goed hoor, je kaartje is ook erg leuk

Dora zei

knap hoor, scrappen en beppen ;)
En beide werkjes zijn super!

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Je bent een ster: scrappen en beppen en dan toch nog zulke mooie dingen maken! Enne ... ik heb je kaartje inmiddels op mijn blog geplaatst ... nogmaals heel hartelijk bedankt!

Jackie zei

Ik vind je layout dus wel helemaal super leuk....
Je kaartje trouwens ook hoor !!

Corinne zei

Beide zijn erg geslaagd en op naar de volgende online crop.

Groeten Corinne

Hanneke zei

Ik vind dat rood helemaal niet overheersend, maar wie ben ik??? Super lo en geweldig kaartje!!!

Anoniem zei

Hoi Gwendolyn! Bedankt voor je lieve rectie op mijn blog!
Even aan het rondeneuzen op jouw blog.Super! Je layout is erg mooi, en dat rood vind ik juist gaaf!
En dat kaartje vind ik ook super!
Je kaartjes zijn allemaal echt geweldig! Mooi met die copic markers, dat vind ik nou zôn kunst!!
Ik kom zeker vaker langs ;)

Liesbeth zei

Heel leuk geworden!
groetjes Liesbeth