zondag 1 augustus 2010

Karen's Doodles 12e uitdaging - White



Ondanks dat ik het een hele moeilijke challenge vondt (Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog), toch maar besloten mee te doen. De bedoeling was dat de gehele kaart wit zou zijn en alleen de stempel ingekleurd. Maar ik heb totaal geen wit designpapier ofzo dus ik wist niet wat ik anders moest gebruiken. Maar toen bedacht ik me dat ik misschien wel veel met de cuttlebug kon doen. Dus achtergrond geembossed met een cuttlebug stencil, en de border en het middenstuk uit stansen van Marianne Design gehaald en toen werd het dus wel wat dacht ik zo. De tekst is van TLC en de Digi heet Tango. Wat vinden jullie er van?


 
Despite I thought this was a very hard challenge I decided to join (Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog). It had to be a totally white card, only the stamp could have colours. I don't have any white desgin paper so I did not know what to use! But then I thought I could use my cuttlebug. So the background is embossed with a cuttlebug stencil and the border is done with Marianne Desgin Die Cuts. The sentiment is from TLC and the Digi is called Tango. What do you think about it?

11 opmerkingen:

mariska zei

Heeej Gwendolyn

Wat een super leuk kaartje
En de tekst past er echt perfect bij!

Liefs mariska

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind je kaart helemaal TOPPIE!!!!!
Gaaf zo helemaal in het wit en wat mooi ingekleurd, leuke stempel.

groetjes jolande

anja zei

je kaart is helemaal goed hoor!!
super kaartje ,leuk dat je meedoet aan karen doodles nl
liefs anja

Gea zei

Schitterend mooi gedaan Gwendolyn!
Mooie tekst heb je erbij gebruikt;)

Groetjes Gea
Karen's Doodles NL

Renata van Miltenburg zei

Prachtig! En die tekst is echt geweldig in combinatie met deze stempel, top.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

majo zei

Hoi Gwen.
Wat een mooie kaart .
En ik vind de tekst er zo mooi bij passen.
Super gekleurd!.
Gr Majo

Bernadet zei

wat is dit een geweldige kart Gwendolyn!!
Leuk dat je weer meedoet bij Karen's Doodles NL!

Margreet zei

wow, wat een super kaart!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.
xxx Margreet (gastdesigner)

nicolet zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!! Mooi ingekleurd ook!
Groetjes Nicolet, Karen´s Doodles NL

Unknown zei

Hoi Gwendolyn!

Je hebt een fantastisch kaartje gemaakt. Leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles NL!

gr.Renata

stempelfeest zei

Hoi Gwendolyn,
Leuk dat je meedeed met onze wit-op-wit uitdaging. Helaas heeft random.org je niet als winnaar geselecteerd. De nieuwe uitdaging staat alweer op het blog. Doe je weer gezellig mee?
Groetjes Mariska