zaterdag 28 augustus 2010

Mijn eerste fotoserie en nog iets leuks!

Deze keer even een berichtje in het Nederlands want dit wordt anders een beetje lastig in Engels, beetje lui ook. Ik ben net hier in de buurt naar de Molukse feesten geweest om foto's te maken. Peter en ik hebben een tijdje geleden een mooie camera aangeschaft, mede vanwege de reis naar Zuid-Afrika, maar ook omdat we beide fotograferen super intressant vinden. En daar echt iets mee willen gaan doen. Dus een vriend van ons geeft ons een beetje cursus en ik probeer te oefenen zoveel ik kan. Dus vandaar even naar de molukse feesten. Dit is een serie van portretten die ik heb gemaakt:









En dan kwam vandaag eindelijk mijn eigen stempel binnen voor de kaarten die ik maak, is ie niet geweldig? Gekocht bij Bunny Zoe's Crafts.


7 opmerkingen:

Anita zei

Je maakt mooie foto's hoor en wat is die stempel geweldig leuk! Groetjes, Anita

Unknown zei

de foto's van dat geschminkte meisje en die het doet zijn errug mooi!! Je stempel super!

Unknown zei

Wat een mooie foto's! En je stempel is geweldig! Veel plezier ermee!

gr. Renata

CĂ©line zei

Mooie foto's heb je geschoten! En je stempel vind ik zo gaaf!

Liesbeth zei

Prachtige foto's en een superstempel!
groetjes Liesbeth

Hanneke zei

Prachtige foto's, kan me voorstellen dat dat heel leuk was!!! en je stempel is geweldig!!

Ann zei

Prachtige foto's, met welke camera maak jij je foto's? Ben ook helemaal weg van je eigen stempel.
Heb je blog nog even verder bekeken en wat staan er veel leuke dingen op, ik ga zeker vaker langskomen hoor.