zondag 1 augustus 2010

Augustus Challenge bij Scrappassion Challenge Blog



Dit is mijn allereerste challenge als CT-member bij Scrappassion Challenge Blog en het is gelijk een geweldige challenge! Het is de bedoeling de achterkant van een canvas te bewerken met daarin je gevoel over de zomer. Voor mij niet al te lastig, we zijn zomer en winter aan het strand te vinden aangezien we in Zeeland wonen. Maar met lange zomeravonden extra veel! Lekker na het werk wandelen, zwemmen, foto's maken, heerlijk! Ik zou de zee voor geen goud willen missen. En deze foto van mijn vriend vindt ik echt zow mooi! Het is zo'n dromerige foto.

Het papier is van Little Yellow Bicycle en heet "Boardwalk". Er zit ook een structuur in, echt heel mooi. De schelpen zijn van het strand (sommige, de andere zijn gekocht), de bloemen van Wild Orchid Crafts en het lint ook. Verder natuurlijk ook weer mijn i-Rock tool gebruikt. Ik hoop dat jullie allemaal geinspireerd zijn door de challenge en dat je meedoet! Ow en wil je nog leuke spulletjes winnen, doe dan mee aan mijn candy.

Bijschrift toevoegen

My very first challenge as een CT member of Scrappassion Challenge Blog and I love this challenge! Scrap the back of a canvas about your summerfeeling. Well, not that hard for me because summer/winter, I love to spend time at the beach. As we live next to it! But in the summer we spend the most time there, because of the long summer evenings, we go walking and swimming after a day work. I wouldn't want to live anywhere else then next to the sea. This picture from my boyfriend is kind of dreamy, love it!

The paper is from My Little Bicycle and is called "Boardwalk". It had some kind of structure, very pretty. The shells are from the beach (some found, some bought). The flowers and lace is from Wild Orchid Crafts. And ofcourse I used my i-Rock tool! I hope you are inspired and join this months challenge at Scrappassion Challenge Blog. Ow and want to win some goodies? Join my candy!


4 opmerkingen:

Tanya zei

Wow!!!!
Soooo beautiful!!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wauw, dat ziet er onwijs gaaf uit.

Groetjes jolande

Ilonka zei

super mooi geworden!
xxx

Unknown zei

Gevonden!!
Ook jouw eerste uitwerking is top geworden Gwendolyn!!