vrijdag 21 januari 2011

En nog meer kaartjes



Deze kaartjes heb ik jullie ook nog niet laten zien, deze zijn eens een keertje niet gemaakt met een schets of een challenge, maar gewoon helemaal zelf bedacht! Redelijk uniek voor mij..... Haha.... Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

These cards I did nog show yet. I did not use any challenges of sketches for these cards, pretty unique
for me. Let me know what you think about them! 





Ow trouwens voor deze heb ik wel inspiratie gebruikt! Dora had een kaart gemaakt die ik graag wilde liften en dit is het resultaat!

For this one I did use something as inspiration. I lifted this gorgeous card from Dora.






2 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie creaties heb je gemaakt, vooral de onderste vind ik heel mooi.

groetjes jolande

Dora zei

Soms is juist het niet werken met een schets zo leuk...want je kan niets fout doen, ik vind ze zeer geslaagd. De middelste vind ik ook prachtig, zo mooi van kleur...en de onderste is misschien wel een lift maar zo jou, erg mooie kleuren. Ik vind het altijd leuk om te zien hoe iemand iets anders maakt dan de inspiratie, de opbouw is vrijwel gelijk de kleuren zo anders. Maar ik vind ook die erg mooi geworden!