vrijdag 9 juli 2010

CT member Scrappassion Challenge Blog



Vandaag kreeg ik dus geweldig nieuws! Ik ben 1 van de 4 gelukkige die mogen plaatsnemen in het Creative Team van Scrappassion Challenge Blog! Ik doe vrijwel elke maand mee met hun challenges en de laatste heb ik zelfs gewonnen. Ik twijfelde dus geen ogenblik en heb gelijk meegedaan aan de oproep en ik ben dus gekozen! Ik ben echt ontzettend blij! In deze post staan de LO's waarmee ik heb "gesolliciteerd".




Today I got great news! I'm one of the four lucky ladies who can join the Creative Team from Scrappassion Challenge Blog! I join every month in their challenges and last week I won! So I did not doubt for a moment and applied when the put the CT call on the web. And I have been chosen! I'm so happy! These are the LO's which I entered for the call.



4 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig wow ! Liefs Joyce

Liesbeth zei

Welkom Gwendolyn bij ons CT!
groetjes Liesbeth

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Dat zie t er geweldig uit.
Van harte gefeliciteerd.

Groetjes Jolande

Unknown zei

nogmaals van harte Gwendolyn en heel hartelijk welkom!