maandag 19 juli 2010

Karen's Doodles 19e Nederlandse Uitdaging - Geboortekaartje


Gisteren op de valreep toch nog even een kaartje gemaakt. Het ging erg moeizaam, het werd niet zoals ik het graag wilde, maar moet zeggen dat het uiteindelijk toch redelijk naar mijn zin is. Als inspiratie heb ik de Nederlands Karen's Doodles Challenge gebruikt, een geboortekaartje. Schattig is deze Digi he? Ik heb alleen de naam even niet voor de pak. Het papier komt weer uit de Juni kit van Scrapclub. En wat vinden jullie van de bloemetjes? Die komen van Wild Orchid Crafts af. Ik heb daar vorige week voor het eerste besteld en ik ben erg enthousiast! Goedkoop, snelle levering en goed kwaliteit!


Yesterday I made a card. It was a very hard one, it did not turn out the way I wanted. But the final result is kinda okay. I used the Dutch Karen's Doodles Challenge, a birth card (is that an English word?). How cute is this Digi? I don't know it's name right now, sorry. The paper is from ScrapClub's Juni Kit. En hat do you think about the flowers, they are from Wild Orchid Crafts. I ordered there last week and I love it! Cheap, fast deleviry and good quality!

12 opmerkingen:

miriam zei

Ik vindt je kaartje in ieder geval erg geslaagd.Mooi hoor

GDT Karen's Doodles nederland

groetjes miriam

Gea zei

Schitterend mooi gemaakt Gwendolyn!

Groetjes Gea, Karen's Doodles NL

Unknown zei

Heel erg leuk kaartje Gwendolyn! Ik heb een paar weken terug ook voor het eerst besteld bij Wild Orchids en ook ik ben er erg tevreden over!

Leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles NL!

gr. Renata

Anoniem zei

Prachtig kaartje! De bloemen zijn fantastisch. Ik ben ook nog van plan om ooit bij Wild Orchids te bestellen, maar eerst weer eventjes sparen. :)

Groetjes, Myriam
GDT Karen's Doodles NL

Jolara zei

heel erg leuk ! GR joyce

majo zei

wat een lief kaartje heb je gemaakt. Mooie bloemetjes . Gr Majo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend, lief afdrukje.

groetjes jolande

Bernadet zei

hij is prachtig Gwendolyn
Veel succes bij de challenge van Karen's Doodles NL!

nicolet zei

Wat een plaatje Gwendolyn en zoooo mooi ingekleurd!
Groetjes Nicolet, Karen´s Doodles NL

Renata van Miltenburg zei

Een toppertje hoor, met prachtig papier en mooie details zoals die mooir brads.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Christa zei

Heel erg lief dit kaartje!

Groetjes van Christa
Karen's Doodles NL

stempelfeest zei

Hoi Gwendolyn,
Je kaartje is weer erg schattig! Leuk dat je afgelopen week hebt meegedaan met de challenge. De nieuwe challenge staat alweer op het blog, doe je weer gezellig mee?
Groetjes,
Mariska