woensdag 14 juli 2010

Imaginisce I-Rock Tool



Hij is binnen! Mijn I-rock tool. En hij is leuk! Nou ja wat je ermee kan doen is leuk. Ik heb dit dus gelijk toegepast op mijn volgende LO. Deze LO is over onze voortuin die we onlangs hebben aangepakt, alles zelf gedaan, ontworpen, straatje gelegd, gemetseld enzovoort. En we zijn er ontzettend blij mee, het is zoveel verbeterd! En de buurt vindt het ook leuk!

Voor deze LO heb ik weer een schets gebruikte van Creative Scrappers en papier uit de Juni kit van ScrapClub. Wat vindt je van mijn randje met rhine stones???



I have it! My own I-Rock tool! I love it! Well, I love what it can do! I directly wanted to use it, so I made this LO. It is about out front garden which we gave a make-over. We did everything ourself, the design, the stones, the wall. We are so happy with it! And our neighbours too!

I used a sketch from Creative Scappers and the paper from the June Kit from ScrapClub. What do you think about the rhine stones?


2 opmerkingen:

Jolara zei

wat een gave lo ! Liefs Joyce

Jolara zei

wat een gave lo ! Liefs Joyce