maandag 12 juli 2010

Stok!


Wat jammer he van gisteren? Ik had toch stiekem op een feestje gerekend. Het is ook niet echt goed voor je hart dit soort wedstrijden, jeetje wat een spanning! Maar goed we waren niet het beste al ben ik overtuigd dat al enkele dingen anders waren gedaan door de scheidsrechter het spel toch een beetje anders was gelopen (Iniesta rood voor natrappen van Bommel, wel corner krijgen ipv doeltrap, fluiten voor het eerdere buitenspel net voor het doelpunt, overtreding op Robben fluiten etc.). Maar goed het is niet zo dus we gaan gewoon weer door met de waan van de dag.

Ik had een paar daagjes vrij genomen, zomaar om eens lekker thuis te keutelen. Maar ik voel me dus goed beroerd, hoofdpijn, verkouden, oorpijn etc. Had mijn vrije dagen wel iets anders voorgesteld.... Gisterenmiddag heb ik nog een kleine LO gemaakt (8"x 8"). Ik heb me laten inspireren door een schets van Got Sketch. Het papier is van Juni Kit van ScrapClub. Het gaat over onze hond Gila, ze is gek op stokken, hoe groter hoe beter!


Wat a shame yesterday! I counted on a party! I don't think this games are good for your health, couldn't stand the tension! Well, we lost en we weren't the best but I'm convinced that when the referee did some things different it would have been another game. But well I did not work out for us.

I had a few days off, just because I felt like it. But I'm not feeling very well, headache, a cold, my ear aches. So nog very much fun! Yesterday I made a LO. I got inspired by the sketch from Got Sketch and I used the paper from the June kit from ScrapClub. It is about our dog Gila, she loves to play with branches, the bigger the better!


2 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie LO en wat een leuke hond, hij heeft het er maar druk mee, met zijn stok.

Groetjes Jolande

Francis zei

Hoi Gwendolyn,

Wat een gave pagina! Ook een super foto trouwens.
Beterschap maar, enne rustig aan!

Groetjes,
Francis