vrijdag 9 juli 2010

Tim Holtz Distress Inkt Waaier



Dit wilde ik ook nog even met jullie delen! Ik ben alle distress inkt van Tim Holtz aan het sparen want ik gebruik ze bijna op elk project dat ik maak. Maar ik vindt dat de kleuren op de deksels soms nogal afwijken van hoe het echt is. Dus ik dacht ik maak een waaier.

De onderkant is gemaakt door direct het karton over de pad te wrijven. Daarna een gedeelte daarvan in embossing poeder dopen. Dat verwarmen. Aan de bovenkant een tekst stempel en de randjes heb ik geblend.



I just wanted to share this with you! I'm collecting all the distress inks from Tim Holtz. I almost use them on all my projects. But sometimes I don't think the colours on the top matches the colours in real life. So I made this.

The bottem is made by rubbing the paper directly on the ink pad. Then put it in embossing powder and heat it. At the top a text stamp and blending.

5 opmerkingen:

Francis zei

Wat een geweeeeeldig goed idee! Super mooi en handig!

Groetjes,
Francis

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een goed idee, ziet er heel mooi uit.

Groetjes jolande

martina's kaartjes zei

Dit is SUPER gewoon ! Heb je afbeelding met de link naar jou op mijn blog gezet als je het goed vindt ? Ik vind het gewoonweg geweldig idee ! Nu nog de tijd vinden om het uit te proberen. Bij deze wordt ik ook ineens volger. Want dat vind ik wel reuzeinteressant, mensen die zulke toffe ideeën hebben wil ik wel op de hoogte blijven ! Zelf ben ik vrij vers in blogland, als je wil, mag je steeds een kijkje komen nemen op mijn blog.
http://martinaskaartjes.blogspot.com/
Bedankt alvast en groetjes,
Martina

Stempeltiger zei

WOW! Such a great idea Gwendolyn!
Hugs, Swantje x

Jackie zei

Ik vind het een geweldig idee...
wil ooit nog wel eens meer kleurtjes, dus ga het zeker onthouden...