zondag 11 juli 2010

Karen's Doodles 18e uitdaging - een schets


En ondanks het warme weer gisteren toch nog een kaartje gemaakt. Deze keer met de Digi SummerTime Boy van Karen's Doodles. Ik vindt dit echt een geweldige jongensstempel! Ik heb de sketch gebruikt van Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog (vorige challenge heb ik een prijs gewonnen!). De naam van de papierlijn weet ik helaas niet meer..... Ik heb deze keer wel de gebruikte copics op de foto gezet!

Despite the hot weather I made a card yesterday! I used the Digi SummerTime Boy from Karen's Doodles, love this stamp for boy cards! I used the sketch from the Dutch Karen's Doodles Challenge Blog ( I won a prize last week!). I don't know the paper line, but I did photograph the used Copics!



Hebben jullie ook zo'n zin in vanavond? Ik wel! We hebben een groep vrienden uitgenodigd en we gaan er vanuit dat we na de wedstrijd een feestje kunnen vieren. WERELDKAMPIOEN!!!!

Are you excited about tonight? I am! Friends are coming over and we are sure that we can celebrate after the game! WORLD CHAMPIONS!!!!

11 opmerkingen:

Milnie zei

wat een super leuk en zomers jongenskaartje!

liefs

Ps. hier hebben we zeker zin in vanavond, hoop toch echt op een feestje!

scraphobby zei

ja dit is echt een jongens kaart,ik vind hem super.
leuk dat je meedoet met de challenge van karens doodles.
Groetjes Marian GD bij Karens doodles

Kimmie zei

Hoi Gwendolyn

Ik vind hem erg leuk als jongenskaart.Ook de kleuren zijn leuk voor een jongen.
Dank je wel dat je meedoet aan deze uitdaging!

PS: Ik ga denk ik wel kijken, en hoop natuurlijk dat Nederland wint! Weet alleen nog niet waar en met wie ik ga kijken.


XXX Kim (GD Karen's Doodles NL)

Sylvia zei

HOi Gwen,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, met een lekker ontdeugend joggie :) geweldig!!! En leuk dat je weer meedoet met onze challenge!

Groetjes
Sylvia, Karen's Doodles NL

anja zei

he erg vrolijk kaartje ,leuk dat je meedoet aan karen doodles nl
liefs anja

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een stoer mannetje, heel mooie kaart.

Groetjes Jolande

Unknown zei

Wat een stoere jongen is het toch he? Hartstikke leuk hoor! Bedankt dat je weer meedoet met Karens Doodles NL!

gr. Renata

Renata van Miltenburg zei

Jij was nog hoopvol gisteren aan dat oranje t-shirt te zien ;))

Lekker vrolijke jongenskaart!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

majo zei

Hoi Gwen.
Wat een leuke jongens kaart heb je gemaakt. succes met de uitdaging. Gr Majo

Christa zei

Oh helaas wereldkampioen zijn we niet geworden, maar gelukkig is jouw kaartje een 'feestje' ... echt een stoere jongenskaart!

Groetjes van Christa
Karen's Doodles NL

Joan Ottevanger zei

Geen kampioen geworden maar jouw kaartje is een winnaar Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Karens Doodles NL