zondag 11 april 2010

Challenge bij HobbyTijd - Harten Doilie


Hobbytijd heeft een geweldige challenge. Je kan gratis bij hun een harten doilie aanvragen of ophalen en die moet je dan verwerken op een kaart. Ik ben helemaal weg van Easel-kaarten en had tot nu toe alleen maar vierkanten kaarten gemaakt, dus het leek me weleens leuk om een andere vorm te gebruiken, dus dat werd vanzelfsprekend de hart vorm. Ik vind zelf het resultaat wel grappig. Wat vinden jullie er van?

Ik heb papier gebruikt van October Afternoon - Cherry Hill, gekocht bij MadeByMaly. De stempel is van Fairy Doodle en de bloemetjes en takjes zijn gemaakt met de Floral Punch, allemaal gekocht bij HobbyTijd.


Hier nog een close-up en de copics die ik heb gebruikt.

1 opmerking:

Desi zei

wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg
ik ben gelijk je volger geworden hoor :D
fijne zondag verder
gr desi