zondag 25 april 2010

Crafty Emma Charity Challenge


Op een 1 of andere manier kwam ik laatst op de blog van Crafty Emma terecht. Ze heeft op het moment een charity challenge. Je kan een onwijs leuke stempel kopen voor £1.50 en de opbrengst gaat naar Yorkshire Air Ambulance charity. Dit is ter nagedachtenis van haar vader die vorig jaar is overleden. Ik vond dit zo geweldig dat ik het stempeltje direct heb aangeschaft en ben er mee aan de slag gedaan. En dit is het resultaat! Eindelijk eens een leuke mannenkaart! Deze stempel ga ik veel vaker gebruiken!

Voor deze kaart heb ik nog een andere challenge gebruikt, die van Dutch Dare Card Challenge, een Easel Kaart met een herhaling. Ik heb meerdere dingen terug laten komen, de bloemetjes, het soort van Lint, de taart onderzettertjes.

Heb ik al gezegd dat ze bij deze challenge ook nog eens geweldige prijzen weggeeft? Ga snel kijken!


Mijn gebruikte copics:

2 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Een plaatje!!!!!!!

Emma zei

Wow such a gorgeous card, I love the colours and details.
Thank you so much for your support and donation, good luck with the challenge.
Hugs Emma x