zondag 11 april 2010

Karen's Doodles 5e uitdaging


Jammer genoeg kon ik vorige week niet meedoen met de challenge van Karen's Doodles Nederlandse uitdagingen blog omdat we een weekend aan het skien waren. En de dagen daarvoor stond in het teken van werken en inpakken. Mijn voornemen is dus niet gelukt maar ja.

Deze week ben ik wel weer van de partij en binnenkort ben ik zelfs gast designer! Heb er erg veel zin in! Voor deze challenge heb ik de Digi Flower Girl gebruikt, echt een schattig dametje. Voor wast betreft papier heb ik allerleu restjes gebruikt, volgens mij zijn de dots van American Crafts en de rest van October Afternoon, maar prik me er niet op vast.

7 opmerkingen:

Durvina zei

Hoi Gwendolyn,

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt voor de challenge van deze week, bedankt voor het meedoen!

Gr, Durvina/GD Karen Doodles

coby zei

Gelukkig kan je nu weer meedoen ;)
Het is een hele leuke kaart geworden , vindt je sentiment ook zo leuk gemaakt .

Super dat je meedoet met Karen's Doodles NL

groetjes coby

nicolet zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Gwendolyn!! Mooi ingkleurd ook met de copics!
Dank je wel voor het meedoen aan de uitdaging van Karen´s Doodles NL
Groetjes Nicolet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie kaart, je afdrukje is echt een lieverdje.

Groetjes Jolande

Unknown zei

Wat een schattig kaartje! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

majo zei

Wat een mooie kaart !!!
Groet Majo

Renata van Miltenburg zei

Leuke papiercombinatie en die verschillende losse letters zijn ook top!

Liefs van Karen's Doodles NL!

Renata