zondag 25 april 2010

Vintage Card - Challenge van Nicole


Ik ben een trouwe follower van Nicole's Blog. Ik vindt haar kaarten altijd zow inspirerend en prachtig. Op dit moment is ze Cute Vintage aan het uitproberen en daagt ons uit om dit ook eens te proberen. Dat leek me wel een leuke uitdaging. Dat doe ik anders nooit. Maar ik had nog wel erg leuk papier liggen hiervoor, Van Graphic45 Transatlantique Collection (gekocht bij Hobbytijd). Ik heb als stempel "Puppy with her Bone" van Karen's Doodles gebruikt. Ik vindt deze echt onbetaalbaar schattig!


Zoals jullie dinsdag (in verband met de challenge voor Karen's Doodles Nederlandse Challenge Blog waar ik Guest Designer ben) kunnen zien ben ik distress inkt aan het proberen om stempels in te kleuren. Dit is mijn tweede poging en ik vindt het al veel beter dan de eerste! En ik moet zeggen dat ik voor de rest best tevreden ben met het resultaat. Wat vinden jullie?


Ow en voordat ik het vergeet. Nicole geeft ook nog eens een fantastische prijs weg! Kijk snel!

2 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een lieverdje en je stempelafdruk..... ik smelt.

Groetjes Jolande.

mariska zei

Wat een super lief kaartje zeg!
Doet me helemaal denken aan het hondje van mn zusje. Zooo sgattig.
hahahaha

Groetjes mariska