zaterdag 10 april 2010

Mijn allereerste Award!

Ik heb mijn allereerste award ontvangen, echt harstikke leuk! Ik heb hem gehad van Jolara. De bedoeling is dat ik 10 dingen over mezelf vertel en daarna de award geef aan tien andere bloggers. Dus hier komt ie:
  1. Ik ben Gwendolyn, 27 en woon in Zeeland
  2. Ik scrap nu een paar jaar en maak ook erg graag kaarten
  3. Ik woon samen met Peter en ons lieve hondje Gila
  4. Gila is nu net iets ouder dan 1 jaar en een handvol, maar hou wel ontzettend veel van haar
  5. Ik klets altijd erg graag, soms tot irritatie van andere ;-)
  6. Ik ben erg enthousiast is alles wat ik doe, mijn werk, mijn hobby, mijn bestuursfuncties in de personeelsvereniging en ondernemingsraad
  7. We gaan dit jaar voor vier weken naar Zuid-Afrika, mijn grote droom!
  8. Ben druk bezig met mijn afvalstrijd, ben nu 6 kilo kwijt! En erg trots!
  9. Ik woon dus bij de zee in de buurt en wil hier nooit meer weg! Ben gek op de zee!
  10. Ik ben gek op lezen, ben nu bezig in Schaduw van de wind.
Ik mag de Award doorgeven aan tien andere bloggers, dit worden:
  1. Francis
  2. Marley
  3. Renata
  4. Marianne
  5. Mariska
  6. Jeanet
  7. Desi
  8. Sam
  9. Nicole
  10. Jolanda

5 opmerkingen:

sam zei

wat leuk!! Bedankt voor de award! zal m van de week even op m'n blog zetten :)

Desi zei

dank je wel voor deze award :D
gr desi

MadeByMaly zei

Dank je wel voor deze award. Ik ben er erg blij mee en heb hem zojuist op mijn blog geplaatst.

Groetjes, Marianne

stempelfeest zei

Hoi Gwendolyn,
Bedankt voor je award. Ik heb hem idd eerder al ontvangen maar ben er reuze blij mee. Leuk dat je m'n blog graag volgt!
Groetjes,
Mariska

Je@net zei

Bedankt!!