vrijdag 27 januari 2012

Challenges For You #43


Zo jammer! Een challenge blog die ik zelf ontzettend leuk en inspirerend vindt, die gaat ermee stoppen, Challenges For You. Ze gaan gelukkig nog wel door met een maandelijkse challenge, dus helemaal missen hoef ik ze niet! Ik doe natuurlijk mee met de laatste challenge, een schets. Ook weer met de restjes papier waar ik gisteren ook twee kaarten mee heb gemaakt. En toen hield ik nog wat papier over en heb nog een mini-kaartje en een cadeaukaart-houder gemaakt. 



 
Verder wil ik jullie nog iets laten zien, ik heb van mijn lieve vriendin Dora een canvas gehad. Zo supermooi! Ik kon hem helaas niet eerder laten zien want het is een voorbeeld voor de challenge van Let's get Shabby. Lieve Dora, super bedankt! Hij is echt prachtig!


What a shame! A favorite challenge blog of mine is stopping, Challenges For You! I think this challenge blog is so inspiring. But luckily for me they will continue with a monthly challenge. So I don't have to miss them. I definitly wanted to join their final challenge, a sketch. I used the same papers as yesterday. After this card I still hade some left so I made also a mini-card and a giftcard-holder.

And I wanted to show you a gift I received from my dear friend Dora, a canvas Dora-style! I could not show you before because it was made for the challenge blog Let's get Shabby. Thanks Dora, I really love it!

11 opmerkingen:

Tineke zei

Wat een prachtige kaartjes. Ik heb de sketch geprint. Vind ze zo schattig.

Fia zei

Heel mooi gemaakt weer Gwen leuk de pastel tinten en je canvas is prachtig wat een mooi cadeau zeg!!!

marja zei

prachtige kaarten zeg!! wat een mooie stempels!

Monique zei

Gave kaarten zeg! Erg leuk dat je weer hebt meegedaan met CFY! Tot ziens bij onze maandelijkse challenge!

Jann-will zei

Wat een lieve kaarten! Ook lief wat je schrijft over ons blog, dat doet ons goed. Bedankt weer voor het meedoen, en tot de volgende x, groetjes Wilma

Dora zei

Ik vind je kaarten echt super, je gaat ook als een speer, kan je wat aan mij geven:):)
En meid graag gedaan, ik vond het een mooie spreuk, die ik bij jou en Peter en de kleine zo vindt passen!
knuf!

Tamara zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt! En wat een mooie canvas heb je van Dora gehad.. Gaaf! Xx Tamara

Anja zei

Wat een lieve romantische kaartjes heb je gemaakt Gwendolyn. Enne, het canvasje van Dora is prachtig, ik had het al op haar blog gezien. Je bent een bofkont dat je dat gekregen hebt. Ik vond het het mooiste van alle DT-inzendingen van het Shabby blog.

Dilly zei

Wat een prachtige kaartjes, zoals bijna iedereen al schrijft, lekker romantisch.
Zo hé, die canvas...wat een plaatje. Super cadeau hoor!

Nicky zei

helemaal leuk die kaartjes! ik vind ze erg sjiek. en wat lief van dora dat je t canvas hebt gekregen!

Soraya zei

Mooi!!!