dinsdag 24 januari 2012

Love you already - CFY#42


En ik heb weer een aanvulling gemaakt voor op de babykamer. Ik had nog papier over van eerdere projectjes (deze kun je in deze post zien) dus het leek me wel leuk om een canvas te maken met een foto uit de zwangerschaps-shoot. Ik heb als basis de challenge van Challenges For You gebruikt, een schets. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ik ben trouwens ook weer goedgekeurd door de verloskundige, alle waardes uitstekend en de kleine is er al helemaal klaar voor. Dus wat haar betreft mag hij komen, ikzelf moet nog steeds een beetje wennen aan het idee dat ik binnenkort moeder ben......


And I made something else for in the babyroom (other projects you can see here). Since I had some papers left I thought it may be fun to make a canvas with a photo from my pregnancy-shoot. I used the sketch from Challenges For You, I'm curious what you think!

And this morning I went to my midwife and everything is fine. My blood, my weight and the baby is laying in the right position to be born. So he can come as far as she's concerned. I still have to get used to the idea that I will be a mom very soon!


9 opmerkingen:

Brendaxx zei

Oh wat een mooie en dierbare LO!! Gave foto! En wat spannend joh, bijna mama! Alvast veel succes&sterkte gewenst voor "de grote klus" straks ;)

Groetjes,Brenda

Anoniem zei

Mooie lo Gwendolyn, en suc6 met de laatste zwangerschapsdagen !

Fia zei

Ohhhh wat prachtig mooie herinnering ook....
Schattig met de schoentjes!!

Ylona zei

Mooie lo en foto!

Jann-will zei

Wat leuk dat je de schets voor een canvas hebt gebruik, een leuke foto! Een leuk geheel dus voor een nog leuker doel.

Groetjes Wilma

Dilly zei

Wat een mooie canvas heb je gemaakt. Succes met de laatste loodjes.

Monique zei

Wauw, wat een geweldige canvas zo!! Supergaaf en leuk dat je weer meedoet!

Nadine zei

Mooie strakke LO! Leuk die ruitjes hier en daar! Gave foto hoor, spannend!

Dora zei

Dit is zo enorm gaaf en wat een mooi nieuws, nu rustig aan doen en afwachten!