dinsdag 10 januari 2012

Thank you - so grateful

 
Had ik verteld dat ik afgelopen zaterdag ineens een babyshower kreeg? Echt een totale verrassing! Ik was echt overdonderd. We hebben een heerlijke en gezellige high-tea gehdaan! En ik vond dat ik de meiden passend moest bedanken dus ik heb zondag enkele bedankt-kaartjes in elkaar gedraaid en vind ze zelf heel erg leuk geworden! Met dan aan een nieuwe challenge blog dat ik ontdekt heb, namelijk Lift Challenge. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!


Did I mention that I had a surprise babyshower last saturday? I did not know about anything so I was so surprised! We went for a high-tea and had a lovely time! And because I was so surprised and happy I wanted to thank my friends. I made some thank you cards last weekend. And I think that they turned our pretty cute! THanks to a new challenge blog for me Lift Challenge. I love to hear what you think about it!

19 opmerkingen:

Dilly zei

Wat een prachtige stijlvolle kaartjes heb je gemaakt.

Fia zei

Wat een schitterende kaartjes zeg.....mooi papier heb je er voor gebruikt.

Nadine zei

Wat leuk!!! Natuurlijk dat je ons blog hebt gevonden, maar ook je kaartjes zijn top! Wat een geweldig papier heb je ervoor gebruikt. Zullen de dames vast waarderen!

Bedankt voor het meedoen!

Marjan zei

Heel mooi zijn je liftkaarten! Leuke bedankjes voor een stel leuke vriendinnen! Hopelijk doe je vaker mee met het Liftchallengeblog!

Groetjes, Marjan

José zei

Ik vind ze te gek Gwendolyn. Gaaf met de swirls en de mooie bloemen en tekst. Zullen ze blij mee zijn. Leuk dat ze je verrasten met een high-tea!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes, Jose

Monique zei

Prachtig!

Anja zei

Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt. Maar, ook erg leuk, zo´n onverwachte babyshower. Dus super om je vriendinnen op die manier te bedanken!

José zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt om de dames te bedanken, echt super, daar zullen ze vast blij mee geweest zijn!

José zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt om de dames te bedanken, echt super, daar zullen ze vast blij mee geweest zijn!

José zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt om de dames te bedanken, echt super, daar zullen ze vast blij mee geweest zijn!

Tineke zei

Wat een mooie kaartjes zijn dat geworden. Erg mooi.

Cornelie zei

Wat een super mooie bedankkaartjes!! Geweldig papier! Nog zes stuks tegelijk ook! Heel erg mooi, en onwijs tof dat je met ons meedoet!!
Groetjes Cornelie

Dora zei

zo leuk wat de meiden hebben gedaan voor je!
En schitterende kaarten!

Petronella zei

Wat een gave kaarten. En zo leuke verrassing van je vriendinnen.

Petronella zei

Wat een gave kaarten. En zo leuke verrassing van je vriendinnen.

Petronella zei

Wat een gave kaarten. En zo leuke verrassing van je vriendinnen.

Petronella zei

Wat een gave kaarten. En zo leuke verrassing van je vriendinnen.

Petronella zei

Wat een gave kaarten. En zo leuke verrassing van je vriendinnen.

Margot zei

prachtige stijlvolle kaarten!