donderdag 26 januari 2012

Lift Challenge #8


Ik heb volgens mij nog nooit zoveel gescrapt en geblogd als de afgelopen weken. Nou ja, niet erg toch. Straks als die kleine er is zal ik er een stuk minder tijd voor hebben denk ik. Ik ben lekker bezig geweest met de nieuwste Lift Challenge. Erg leuk weer, ik hou wel van kaarten liften! Ik had mezelf verplicht deze keer met restjes te werken. Dus ik ben mijn restjes bak in gedoken. Moet ik toch echt vaker doen, want je kan daar nog heel wat kaarten uithalen. Ik heb er voor deze challenge zelfs twee gemaakt, ze lijken wel erg veel op elkaar hoor!



I never scrapt and blogged as much as the last few weeks. Well, I'm enjoying it while I can, because when our little son is born I will have less time scrap I think! I have been busy with the latest Lift Challenge. Love lifting card! I obliged myself to use scraps this time, and I think I have to do that more often. I have a lot of scraps and you can get a lot out of it! I even made two cards for this challenge, they look a lot like each other, but who cares?


12 opmerkingen:

José zei

Ik vind ze allebei prachtig. Heel mooi ingetogen papier heb je gekozen en de centrale bloem met parels vind ik heel mooi. Die teksten vind ik ook te gek met de twee lettertypen.
Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge Gwendolyn!
Groetjes, Jose

Nadine zei

Super mooie kaartjes hoor! En dat van restjes! Heel leuk gedaan, leuke bloemen/zonnen stand heb je gebruikt!

Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

Monique zei

Leuk! Maar de onderste spreekt mij het meeste aan (maar ik ja ik hou niet zo van roze..)

Anoniem zei

Vind de onderste ook het mooiste, lekker kleurrijk !
En geniet nog ff van je vrije tijd :)

Cornelie zei

Tof en knap van restjes kaarten maken. Mij lukt het soms, haha!!
Je kaarten zijn mooi zacht van kleur, mooi hart, en het lettertype is tof!
Dank je wel voor het meedoen!!
Groetjes Cornelie

Tineke zei

Leuke kaartjes. De eerste vind ik helemaal prachtig.

marja zei

hij is leuk zeg!

Juisie zei

Leuk dat je in plaats van de geschulpte rand lint/kant hebt gebruikt! Mooie kaart met mooie kleuren! Groetjes joyce

Petronella zei

Heerlijk toch dat gefreubel. Je kaartjes zijn lief.

Dora zei

Meid geniet lekker van het scrappen zo kunnen wij mee genieten, en ze mogen wel op elkaar lijken maar ik vind ze schitterend!

Marjan zei

Mooi! En erg leuk dat je met onze challenge meedoet!

Groetjes, Marjan

Brendaxx zei

Mooie kaartjes allebei, mooie zachte kleurtjes heb je ook gebruikt.