vrijdag 6 januari 2012

Thinking of you


 Jeetje wat heerlijk al die vrije tijd. Ik heb al allerlei kleine klusjes in huis gedaan waar ik normaal niet aan toe kom. Maar ook andere dingen, zoals puzzelen, scrappen, bloggen e.d. Heerlijk gewoon om daar weer eens tijd voor te hebben! Ik heb weer een kaartje gemaakt, weer een zoete. Deze keer met de schets van Challenges For You en de inspiratiechallenge van Scrapdelight. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!



I love having so much free time on my hand. I did a lot of little things in the household, but also did some fun stuff, puzzeling, scrapping, blogging etc. I just love having the time for those things! I made a card with the sketch from Challenges For You and with the inspiration challenge of Scrapdelight. I curious what you think!





5 opmerkingen:

Ilonka zei

super mooie kaart! mooie kleurtjes! xxx

Marjan zei

Heel erg mooi vind ik je kaart voor CFY! Bedankt voor je deelname, Gwendolyn!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Ik vind 'm gaaf !!! Wat een prachtige bloemen zijn dat !! Leuk dat je hebt meegedaan aan onze challenge.
Groetjes Berdien

Monique zei

Prachtig!!! wat een mooie kaart is dit zeg, leuk dat je weer meedoet!!

Nadine zei

Wat een schitterend kaartje, heel mooie uitwerking zeg!