woensdag 18 januari 2012

Project Life week 2

 
Heej Allemaal! Daar ben ik weer! Typen gaat momenteel erg lastig, ik houdt ontzettend veel vocht vast waardoor er enkele vingers zijn die niet meer mee willen bewegen..... Maar goed, ik doe mijn best! Gisteren weer voor de keuring geweest en alles gaat uitstekend! Onze knul groeit erg goed, hij is nu al ongeveer 3 kilo! Hihi, maar goed, ik moest er maar niet teveel van aantrekken want het zegt nog niet zoveel over het geboortegewicht, bevalling of tijdstip van bevalling. Ik zie het dus allemaal wel!

Ondertussen ga ik vrolijk verder met Project Life. Wat een ontzettend leuk project is dit toch! Mijn tweede week is ook af. Ik ga het proberen te beperken tot 1 pagina per week, want anders wordt het wel een ontzettend dik boekwerk. Tuurlijk zullen er weken zijn dat je meer hebt te vertellen en dat is dan ook niet erg. Bedankt weer voor het kijken en jullie berichtjes! Echt superleuk!


Hi Everybody! Here I am again. Typing is a little bit diffucult right now, some of my fingers refuse to work. Something that comes with the pregnancy! But I'm trying! Yesterdag I had a check-up. Me and the baby are doing very fine! Our little boy is growing like crazy! He is already about 3 kilos! But as I'm told it does not have to mean that it will be a big baby, a difficult labour or that he comes earlier. I will just sit and wait!

In the meanwhile I'm enjoying myself with Project Life. I really love doing this! I'm trying to keep it up to 1 page per week. Because otherwise it will be a very thick album at the end of the year. But we will see, sometimes you will need more then one page to tell the stories! Well, here is week 2! Thanks for watching and your comments, really appreciate it!

1 opmerking:

Juisie zei

Wat een mooi project is dat, en echt goed dat je ermee bezig gaat. Lijkt me echt mooi om zo een jaaroverzicht te krijgen. En vooral als er zo'n bijzonder moment aankomt. Succes met de laatste loodjes!
groetjes Joyce