zondag 8 januari 2012

Online croppen - het resultaat


Vanavond gezellig een online crop gehad. Ik ben aan de slag gegaan met een schets voor een kaart. En toen ik toch lekker bezig was, heb ik maar gelijk twee kaarten gemaakt. Het was echt lastig papier, ik had het ooit eens gekregen en het was niet helemaal mijn ding. Maar goed wilde er toch iets mee maken. En moet zeggen dat het resultaat me niet eens zo tegenvalt.....

Ow enne ons hondje is afgelopen vrijdag geopereerd. En ze is echt heel erg zielig. Kijk maar eens naar de onderste foto!


I had an online crop tonight! So lovely! I used a card sketch to create these two cards. It was kind of hard paper for me to work with. I got it as a present oneday. But I did not know what to do with it. But I have to say that I think it turned out quite well!



4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een mooi kaartje ! leuk resultaat ! en ach, die oogjes, het is voor z'n eigen goed natuurlijk, maar leg dat maar eens uit....
grtjs, martina
x

Anja zei

Nou, dat is toch heel mooi gelukt met die kaartjes. En heel verschillend allebei, maar toch is de sketch duidelijk herkenbaar.
En ach, dat lieve hondje van je, hopelijk hoeft hij niet te lang met die kraag te lopen...

Dora zei

Ik vind ze top je kaarten heel misschien als ik tijd heb en dat hoop ik echt ga ik ook de schets gebruiken ik kan alleen echt niet online croppen! En ach arme meid...hoop dat ze snel weer van de kap af is!

Nadine zei

Tja, als je dan toch bezig bent! Haha het zijn twee leuke strakke kaarten geworden!